mandag 11. januar 2010

Its in the details

Jeg har dilla på...

Store ringer og bøtter med armbånd. Føler meg nesten naken når fingrene mine ikke er dekket med en eller annen fin pynt. Jeg føler meg naken når ikke hendene mine inneholder minst 2 ringer på hver hånd, og jeg føler meg naken når ikke håndleddene mine er tunge av vekten etter alle armbåndene. Thats me. Også lys neglelakk da. Hadde en periode i høst der jeg bare brukte blodrød neglelakk, men etter flere uker med mammas mas om at "flakete neglelakk er stygt, Linn", og flere uker med søl med rød lakk konverterte jeg til min fine Trind nail repair og min enda finere loreal neglelakk: )
Av en eller annen grunn liker jeg ikke kombinasjonen ringer og farget lakk. haha, weirdo.

Jeg savner...
Markedene i Kroatia der det var bøtter av fine ringer som nermest så antikke ut. Jeg elsker sånt. ELSKER. Jeg gleder meg virkelig til dette året: Sverige, Praha, varmere strøk og Paris.

Oh lord, will this year last for a lifetime!

Har dere dilla på noe for tida?Foresten: Dagen er ikke komplett uten Bisycle race, Dont stop me now eller somebody to love på ørene. Queen selvfølgelig.

Prekast!; )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar