tirsdag 23. februar 2010

polyvore power

Bonjour!
ah, som jeg elsker å sitte med frokosten(som jeg enda ikke har laget...)foran polyvore og hente inspo i bøtter og spann.lovelovelove. Jeg er foresten i "cupcakeandcandyfloss"-humør, som krasjer litt med stilen min.. hehe : )
men er man cupcakesugen, så er man, så i ettermiddag blir det rene magnolia bakery @ linn´s. cant wait.





like it?^^

Så, hvordan har dere det? har dere ferie, eller er det bare vi heldige østlendinger som har det? VinterFERIE er toppers, så lenge du ser bort i fra at det er VINTERferie. Siden onsdag har det kommet 1 m/1000 cm/ 10 dm hvit, kald gugge, som i mars/april/mai, skal gjøre meg våt fordi sola (som burde være her nå) skinner med sine varme UV-stråler så hardt den kan. Thank God for Ilse Jacobsen altså. Æsj, nå kjenner jeg at jeg ble litt bitter, så vi avslutter likesågodt nå.
Arevoir/snakkes/prekast/see u/blogges/prates/møtes eller hva du nå foretrekker.
Good Bye, over og ut! : )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar