søndag 18. juli 2010

My name is RB 2140

Har fått en del spm om Ray Ban´sene, både av dere og av venner. Såå da skal jeg svare på alt her! Jeg kjøpte mine hos en optiker (har virkelig ikke peiling på navnet), men det var ikke en kjedebutikk. Jeg tror at de har dem på synsam og lignende:-)
Navnet er Ray Ban Wayfarer RB 21 40. Det er altså eksakt samme brillen som Kenza (Kenza.se) og Carolinelundh.se har.

Størrelsen er 50 22. Først skulle jeg egentlig bestille på nettet, og der sto det 50 34 22, men på mine briller står det bare 50 22. Jeg er ganske sikker på at det er de mest vanlige, jeg så bare den størrelsen i butikken. Dette er en størrelse som passer de fleste, i og med at de ikke er så små, men heller ikke så kjempestore. (dette er den mellomste størrelsen)

Linsefargen er grey/green, altså ike polarized. (dette er også den mest vanlige fargen på linsene, den "alle" har;) )

Jeg betalte 1250 kr for dem.




Håper dette var tl hjelp!

P.S: brillene er sorte.

1 kommentar: