fredag 3. september 2010

og så var det plutselig 3. september

Fy som tiden går fort! Det har allerede blitt 3.september, og jeg har alt rukket 2 uker på skolen og høstløvet har sakte men sikkert tittet frem.

Høst.høst.høst. Jeg elsker det! Et par ting jeg elsker med denne høsten:

1.
I´m going to PARIS baby! Om noen uker smeller det.


Oui, Oui.

2. Fantastiske strømper fra Miumiu. kombinert med trench og enkle wedges. Skal lete Paris rundt.


3. Å kaste av seg kåpen og sette seg i en varm kinosal med en god venn. Love it!

4. Mørk neglelakk. Soo hot! Min favoritt en møørk lilla. Viser senere.


5. Sitte inne under et varmt pledd å lete etter inspo. Akuratt nå elsker jeg disse:




6. Jeg har bursdag! 17. oktober slår vi ut håret!





Hva får dere til å holde ut gjennom høstmørket?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar