mandag 18. juli 2011

om en måned begynner jeg på en helt ny skole, med helt nye lærere og kommer til å bedrive tiden min med helt andre ting enn før. Jeg kom inn på 1. valget; Media og kommunikasjon, og burde hoppe av glede, og det gjør jeg vell egentlig også, men innimellom kjenner jeg at jeg ikke har kontroll, at det som skjer er helt utenfor min rekkevidde, noe jeg ikke kan røre ved. Jeg føler på meg at denne gangen, denne gangen kommer livet mitt på så mange måter til å endres. Og jeg gleder meg, de øyeblikkene jeg får pusten tilbake. Jeg får drive med det jeg liker best i hele verden, å skrive og å ta bilder, men jeg merker at det er litt utenfor min comfort zone å gjøre noe nytt og spennende, noe som ikke var planlagt. Men jeg gjør det, jeg tar sjansen, og kjenner sommerfuglene i magen idet jeg letter. Det er bare å hoppe i det, det er nå det skjer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar