fredag 30. desember 2011

2011

fem beste greier som har skjedd i år:
1. Øya 2011, med Håkan Hellström. Beste dagen i hele mitt liv.
2. Begynt på medialinjen.
3. Alle konserter
4. At jeg oppdaget The Killers, sånn på ordentlig. OMG.
5. At jeg har lært meg å være stolt av meg selv.

fem verste greier som har skjedd i år:
1. Å måtte holde ut med mennesker som gjør at jeg bare vil forsvinne.
2. Å føle meg totalt uinspirert
3. Besteforeldre som har vært syke, og jeg har innerst inne vært veldig redd for dem.
4. Å føle at jeg ikke har kontroll på situasjoner
5. Alle mennesker som ikke kan forskjell på sak og person. Trynetillegg er det værste.



kva har du lært deg i år?
At jeg bare skal drite i hva alle syns hele tida, respekterer ikke de det jeg gjør liker jeg dem mest sannsynlig ikke fraførav. Og å være skikkelig, ordentlig stolt av meg selv.



vart året som du hadde tenkt deg?
såsåså mye bedre enn forventa!

kva har du sett mest på?
Mamma Mia sikkert 6 ganger, Sex and the City, Glee og Big Bang Theory. Alle sesonger.

kven har du hengt mest med i år?
En gruppe venner som er verdens beste. Og mamma og pappa og bror.



har du blitt kjent med nye personar i år?
Hm, nei tror ikke det. Eller JO! Jojojo, alle de fantastiske menneskene i klassen og trinnet. Amazing. Også J. du er bra.

kva er det finaste du har fått i år?
Skikkelig selvtillit. Ballkjolen min. Også billett til Øya 13. August. herregud ville ikke byttet bort den dagen mot noe.



kva er det beste du har lest?
Life of Pi, den er 100% fantastisk. Les den!

gjorde du noko i år som du aldri har gjort før?
Startet på medialinjen. Vært på Håkan Hellström. Forelska meg, skikkeligskikkelig liksom. Vært skikkelig stolt av meg selv, og alt det harde arbeidet jeg gjør hver eneste dag.

vart nokon av vennene dine foreldre i år?
Nei, og takk gud for det! men venter spent på at pappas fetter skal bli papi for første gang!



kva var din største framgang i 2011?
At jeg fulgte drømmen, selvom det var helt sinnsykt skummelt. Også har jeg blitt en sykt mye bedre fotograf. Og et bedre medmenneske tror jeg.

beste kjøp?
Alle konsertbiletter! No doubt.

kva brukte du mest pengar på?
Konserter og klær.



kva meir skulle du ønska at du gjorde?
Ingenting egentlig. heller at jeg IKKE hadde dratt på Skrillex, haha.

favorittvideo i år?
åh, definitivt Håkan Hellström-Nu kan du få mig så lätt live från Mejeriet 2006. Its fab.

kva gjorde du på bursdagen din?
Da var jeg på skolen gitt. Med alle de fine personene i klassen. Også fikk jeg uvendtet besøk av mine aller nermeste som kom med godis og vespanøkkelring. Også sushi og bobler med beste familien.



korleis skulle du beskriva stilen din i 2011?
Svart. og ekstremt kul og egen.

Lista er lånt av fineste Mariell/hjartesmil.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar