søndag 9. desember 2012

let it snow, let it snow, let it snow

Andre søndag i advent, har ikke mye julesteming at all. Åhh, vil kjenne den der kriblende følelsen i magen nååå!! Vet ikke hva det er, at snøen ikke har kommet før nå? at jeg ikke har kjøpt julegaver? Akkurat nå hører jeg på julesanger og drikker gløgg fra nye jule-mumikoppen. fint. Denne helgen har vært verdens fineste kanskje. Fredag var jeg ferdig med mattetentamen og på kvelden så jeg love actually og døde over hvor fin den er. I går dro jeg over grensa for å handle julemat og slikt med familien. Der var det kaldt g snø og julelys og juletrær og det var så fantastisk fint. Syns alle bør bruke desember på masse julegreier som man ikke gjør eller i året, som å bake pepperkaker, spise lussekatter, kjøpe fine julegaver til dem man bryr seg aller mest om, pakke inn og dekorere gaver en hel kveld, drikke gløgg og danse til julemusikk. Selv har jeg forbud mot å høre på annet enn julemusikk i desember. passer meg bra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar