tirsdag 5. februar 2013

februar

Februar startet ikke så bra som håpet. Siste januar satt jeg på bussen og kjente solen gjennom ruta. Første februar snødde det sidelengs. Har brukt en hel helg på å øve på lieære funksjoner og andre unødvendige ting, og igår mistet jeg iphonen i do. I do ja. Har fønet den, hatt den i ovnen og nå ligger den og bader i en pose med ris. wtf. Nå aner jeg ikke hva klokka er, når bussen går eller hvem som har sendt meg snap. instagram finns heldigvis på macen, så jeg lever fortsatt. Håper på at resten av februar skal bli hakket bedre. I dag er jeg endelig ferdig på pencilin etter 4(!!!) uker, på fredag reiser jeg en snarvisitt til skåne, neste uke er det vinterferie og der skal jeg sove uhyre lenge, kjøpe månedskort på brun og blid og besøke bror i Wales. Blir fint. Orker ikke sitte her og gråte over druknede iphones eller pencilin som smaker dritt eller snøen på bakken. Den beste morro er den du lager sjæl, tenk. over og ut, fin onsdag!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar