lørdag 2. mars 2013

UP AGAINST THE WALL





Altså fredagen. Killers-fredagen jeg har ventet på i såå mange år. Sto i kø i litt for tynne klær og med litt for høy puls, ventet i 4 timer, og så BAM. Herregud jeg vet ikke hvordan jeg skal beskrive det. Sto i midten nesten heelt forerst, og de spilte alle de sangene som rører noe inni meg på en måte jeg ikke kan beskrive. Jeg lo, jeg gråt, jeg hoppet, danset og sang av full hals. Åhhh det var helt fantastisk!!!!! Delte gleden med de rundt meg og det var deilig å kjenne på det at flere sikkert har sittet hjemme og sett live i Royal Albert Hall dvd'en syv ganger på en uke. Jeg gråt da de spilte A Dustland Fairytale, plutselig ble alt så ekte. De følelsene jeg har kjent, den musikken jeg har hørt hver dag i så mange år. Det kjentes ubeskrivelig. Det er helt klart den beste dagen i hele mitt liv. Åh, verdens beste Killers. Jeg elsker dere

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar