torsdag 8. april 2010

Oh lord

I dag har jeg vært hele dagen ute i skævven der jeg har brukt tiden på å spille morder i en reklamefilm. For ketchup. hahah. Fy søren, har aldri vært så kald som da jeg løp rundt barbent, men hey, jeg har ALDRI ledd så mye. Jeg fikk slå til veninna mi med balltre og splæsje ketchup i ansiktet hennes. Haha!
Morsom opplevelse det der. Nå er det eneste som gjennstår en god karakter på arbeidet. Vi har virkelig strevd for å få til et bra resultat! Å rulle rundt i gjørma tidlig i April er ikke noe man finner på å gjøre sånn ut av det blå, så ja, vi ofret endel, men det var verdt det. Yes indeed.
Så ja, jeg lever, bare jeg er dekket ar gjørme. Snakkes når jeg har dusjet!

2 kommentarer:

  1. Vi har ikke begynt å filme enda, vi Linn:-) Gleder meg til å se videoen deres, blir sikkert bra;-)

    SvarSlett
  2. Hihi, jaja, den ruler hardt den :)

    SvarSlett