tirsdag 17. august 2010

Just let the sunlight shine once more

Sitter inne under et pledd med en stor kopp kakao og en like stor hodepine. Altså, høres ikke den første linja ut som prototypen på et høstinnlegg? Jo. Det gjør foressten utsikten gjennom stuevinduet også. Hvor ble det av sommeren? Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke har opplevd skikkelig varme siden jeg dro fra Mauritius, og det er OVER 1 MÅNED siden jeg kom hjem. Sick.

Høsten er jo faktisk rimelig koselig, men som nesten hele Norges land forbinner jeg den med skolestart, og slutt på en lang, herlig ferie.

Høst er faktisk en av mine favorittårstider! Jeg elsker å surre store skjærf rundt halsen og se de vakre bladene som ligger på bakken. Men jeg vet at når November kommer, ja da er jeg lei hele greia. Gi meg sommer kommer jeg til å rope. NO doubt.

Jeg vet ikke om jeg skal grue eller glede meg.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar