onsdag 31. mars 2010

HURRAY, HURRAY!

Hurra for deg som fyller ditt år, ja deg vil vi gratulere!
Alle i ring omkring deg vi står og se når vi vil maskjere!
Bukke, nikke, neie, snu oss omkring, danse for deg med hopp og sprett og spring!
Ønske deg av hjertet alle gode ting og si meg så hva vil du mere,
GRATULERE!

Idag har bloggen min bursdag! Idag, 31. mars 2010, har jeg blogget i akkuratt 1 år, og mer vil det bli!
Selvom jeg ikke har fått flere tusen lesere, og bloggen min ikke har blitt stor og kjent, har jeg opplevd mye bra på dette blogge-året!!
-Jeg har blandt annet blitt kjent med koselige mennesker, som Christina Fraas (Christinafraas.blogspot.com), Helene (Helenesofie.blogspot.com), og Hilde Christina (Hildechristina.com)

-Jeg har vært broduktanmelder for Hilde Christina (morro! : ) )

-Jeg har blogget masse, og derfor brukt mye tid på å finne inspo, som jeg selv har blitt inspirert av!

-Jeg har skrevet humoristiske innlegg, politiske innlegg, sprøe innlegg, teite innlegg, seriøse innlegg, og tomme innlegg.

-Og sist men ikke minst har jeg hatt det gøy!
OSV, OSV.




Inspo på MIN dag : ) ^^ Nydelige Maria Ngyen (vanillascented) tar utrolig fine bilder.

HURRA, HURRA, HURRA!

2 kommentarer:

  1. Hvilke produkter har du testet for Hilde Christina? :D

    SvarSlett
  2. jeg testet mineralfoundation fra M*A*D minerals :)
    tror den ligger på bloggen hennes nå, søk på MAD minerals :)

    SvarSlett