mandag 29. mars 2010

NEHEI..

Akkuratt kommet fra en liten tur på byen:) Hadde noen erender før jeg drar til vestlandet i morgen, deiilig å få det unnagjort.
Jeg svippet selvflølgelig innom H&M, og jeg ble kjempeglad da jeg fant den mintgrønne neglelakken som det ser ut som hele Norge leter etter uten hell. Mohahah. Da jeg var i Oslo i helgen var det tomt i alle H&M-butikkene i byen (Arkaden, Byporten, Oslo City, karl Johan ), så den er ganske populær. Den er helt utrolig fin på, og eksakt lik Chanel Jade som kom i limited edition i fjor.

Jaja, nok om det. Det blir kjempekos å slappe av på Vestlandet, påskeegg, påskeduk, påskeservietter, påskelys, påskekrim, påskenøtter, påske....påske.

Her skulle det vært noen utrolig fine inspobilder som jeg hadde gledet meg til å vise dere, men blogspot og jeg er ikke helt venner for tiden kan du si. Brenn.

Joa, dette ble ukens "masse skrift, kjas og mas, lite fornuftig stuff." Jaha, I know you want me anyways. Liksom.


Nei, nå venter Cola og godis.

Prekast, Prekast!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar