søndag 14. mars 2010

pianoman

Åh, som jeg ønsker meg disse ringene! Så utrolig fine, så spesielle, så fantastiske, så enkle, så..så.. PERFEKTE.

Jeg ser for meg at jeg har dem på når jeg sitter og spiller piano for kafé-gjestene mine på søndagsformidagene. Kafé?? tenker du sikkert, men ja, i min lille elskverdige kafé på gatehjørnet som selger vintagesmykker, søte cupcakes i alle regnbuens farger, store solbriller og selvfølgelig te. Min kopp med te står selvfølgelig på toppen av det gamle pianoet som gir fra seg vakre toner fra de lette, spe fingrene mine. Min lille kafé er fullstappet-som den pleier å være-men like vell sitter alle helt stille på stolene sine, ikke en gang lyden av en kaffekopp som klirrer mot asjetten høres. Ikke engang fuglene ser til å plystre i dag, ikke som jeg og mine kafégjester hører i alle fall. Alt som høres, er meg og mitt piano.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar