søndag 19. april 2009

DAGENS FUNN#1



disse nyydelige kjolene kommer fra f21, og for 12,50$ blir en av dem din! Hvor fantastisk er ikke det?? Kjolen er helt herrlich(prisen også forsåvidt, høhø) og den roper 17.mai kjole:-) Hadde jeg vært svensk(les: bodd i Sverige) og vært 19, hadde dette helt klart vært min "student-klenning". den tilsvarende kjolen i sateng er også gorgeous, men blir nok litt pynta til 17.Mai. 
Har tenkt å kombinere den med marineblå blazer (bare til den hvite og blå da..), hvite tighte jeans, og et par lekre sko. 

Frakten til f21 vet jeg ikke noe om, dere som handler sko der: hva er frakten?? Jaja, ialt blir det sikkert ikke så mye, siden kjolen er såpass billig!

Så sier vi det i kor: BILLIG OG BRA, DET LIKER VI! høhøhøhøhøhøh.....

2 kommentarer:

  1. grats med fresh blogg! ;) jeg husker ikke helt hva frakten ble fra f21, men gårdet ikke an å se det før man går til kassa? freshe kjoler, jeg liker den blå!

    SvarSlett
  2. takk Cristina!<3 jeg liker også den blå!
    takk for hjep!

    SvarSlett