mandag 13. april 2009

ESTEE LAUDER, COME TO MAMA!

I det siste har jeg fått opp øynene for denne nyydelige paletten fra Estee Lauder sin sommer kolleksjon.

egentlig er jeg den typen som liker best matte produkter i jordfarger, men de 2 blå er såå herlige og passer prrfect til blå/grå øyne. 
De resterende fargene er også utrolig fine, og jeg sitter å drømmer om hvordan jeg kan kombinere dem best mulig:-)

tenker den lyse blå på selve lokket, den helt lyse beige opp til brynet, og den som er nr. 2 fra toppen i globalen. MMmm....

Etter å ha sett denne paletten, er jeg skikkelig gira på å se resten av kolleksjonen! Ahh, herlige sommer! det er da alle de fine produktene kommer ut!

Estee Lauder tester ikke på dyr, noe som er et stort pluss! vet ikke helt hva jeg syns om designet på lokket, men jaja. 

tenker at det kommer noen fantastiske lipglosser i herrliche beige farger, etter å ha sett disse skyggene!
hope so!:-)

Prisen vet jeg ikke, og tror ikke kolleksjonen har kommet i butikk enda..


photo: www.hildechristina.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar