tirsdag 14. april 2009

NEWS! YEARS SPRING FASHION!

her er vårmoten ifølge meg dere! går du med dette i vår/sommer, kommer det garantert til å bli en hit!

vet at de RUN DMC t-skjortene er vanskelige å få tak i, jeg kjøpte min på ONLY.
har du ikke essie lakk; skaff deg en annen, men den skal være RØD!
wayfarers er lett å få tak i. alle kjedebutikker spyr ut ulike kopier nå for tida. Jeg syns de er like tøffe UANSETT hvor mange som går med dem.

chinos har de også overalt. BIKBOK og ONLY har fine. jeg liker best de beige, men grå og sort går også bra.

gladiators: jeg har bare en ting å si: skaff deg et par! jeg elskerelskerelsker dem, og har selv 1 par sorte og 1 par bronze/gull.

håper dere fikk litt inspirasjon her folks, så kommer jeg med flere polyvore-outfits senere.
STAY TUNED!


photo: polyvore.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar