torsdag 23. juli 2009

bilder fra Stavern + nye sko!






ja, her er noen av over 100 bilder fra Stavern! Er det ikke fint? Jeg elsker å være her på sommern, noe vi ofte er! Nevlunghavn, Stavernsøya, minnehallen, citadellet og diverse isbarer hører med. :-) Gosh, jeg elsker Stavern!

Skoene jeg snakket om, TOMS, noen som har hørt om de? Det er de alle kjendiser har blitt sett med, og de kjennes som tøfler! utrolig fine, maritime, finnes også i rødt. For hvert par man kjøper, sender TOMS et par sko til barn som trenger det, i u-land i f.eks Afrika. Elsker tankegangen, elskar skoene. De selges bare 4 steder i Norge, jeg var så heldig å få tak i de på Trendsko i Sandefjord. Hva syns du?

Alt i alt har jeg hatt en suuper lang weekend, og vil alerede tilbake! Så bra jeg skal til Tvedestrand imorgen! OH YEA!

6 kommentarer:

  1. Jeg også meg også TOMS sko :)

    SvarSlett
  2. jeg skjønte ikke så mye av det der, men har du også skaffet deg TOMS sko? :-)

    SvarSlett
  3. haha, glemte å skrive ønsker.. det skal stå "jeg ønsker meg også TOMS sko" :)

    SvarSlett
  4. haha åja! er de ikke fine? :-)

    SvarSlett
  5. Jo, veldig fine :) Hvor får man kjøpt de?

    SvarSlett
  6. bergen, Trondheim, Oslo (lille vinkel sko) og Sandefjord

    SvarSlett