fredag 31. juli 2009

IWANTTHISRIGTHNOW



dette vil jeg ha NÅ! jeg elsker solpudderet, fordi det er det eneste som gjør meg gylden, ikke oransje, og heller ikke formye skimmer. prrfect! (hatt en liten før, liker best den todelte though, men begge er bra)

også mascaraen da. har ikke prøvd, men jeg kan ikke ha noe annet enn gummibørste til vippene mine, elles vil de ikke sammarbeide. jeg har laange felicia-vipper (www.felicialinnea.devote.se), og jeg vil at det skal synes! denne mascaraen lover lange, tette separerte vipper, og sjekk innpakningen da! gorgeous.

Ok, dagens spm. til deg: har du en BRA mascara for LENGDE du vil anbefale meg? TAKK i alle fall!

4 kommentarer:

  1. Jeg bruker vanlig diorshow (waterproof), og den gir meg lange vipper :) men liker også max factor masterpiece max! og den nye chanel mascaraen min, men husker ikke hva den heter. Den har gummikost i hvertfall :)

    SvarSlett
  2. er diorshow bra da? har hørt den er så klissete jeg da men :-) som sagt er jeg jo ikke så veeldig gla i kostkost, men diorshow iconic har gummikost. har du prøvd den? chanel mascaraen,kan du skrive om den på bloggen din? gummibørste is the shit sier jeg bare! :-)

    tuusen takk for tips!

    SvarSlett
  3. Jeg er veldig fornøyd med diorshow hvertfall :) kan se om jeg får skrevet om chanel'en på bloggen :D

    SvarSlett
  4. det er bra :-) har du diorshow blackout, eller iconic eller originalen?

    SvarSlett