torsdag 2. juli 2009

SOMMARTIDER! SOMMMAR,SOMMAR VÅT OCH HET

kom hjem fra SKIIAUUNE i går, hatt det topp! var i begravelse tirsdag, veldig trist synes jeg. Døtrene tok det bedre enn meg for å si det sånn....

MEN idag: Jeg våknet av solen som traff meg mitt i ansiktet, sto opp dusjet, peelte kroppen og smurte den inn med mango&papaya bodybutter, og malte neglene mine knall rosa.

Sitter ute på verandaen med nesten 30 grader som steiker, har på meg sailorshorts og min elskede RUN DMC-tee og snakeskin brillene, mens jeg spiser gresk yoghurt med honning. Gud så godt det er! så sommer vettu, minner meg om da jeg var i Hellas da jeg var liten.
Å va gøtt! (intern svensk)
til det drikker jeg en iiskald cola. :-) hører på Lisa Mitchell også..

senere idag (14.30) skal jeg klippe meg, gleder meg massemasse! skal prøve ut en ny frisør denne gangen, og håper hun gjør det bedre enn hun forige. Hun gjorde det samme hver eneste gang. Uff. knepp i huvudet den nissen (intern svensk #2 )
så dette er reine spa dagen dette! :-) elsker sånne dager.

nei, nå får jeg tømme oppvaskmaskinen, og så sette meg ut i solen en liten stund før jeg drar til frissan. cant wait.

see u buddies!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar