tirsdag 7. juli 2009

Lazy,hazy,crazy days of summer

akkurat nå sitter jeg med det nyeste costume, koser meg, mens jeg tygger på en extra stor spearminttyggis (my love) dere, verden er herlig. idag har jeg gjort ufattelig mye på ufattelig kort tid! stolt! Skal vi se: imorges, kl. halv ni bega jeg meg ut på løpetur. når jeg kom hjem(ca kvart på 10) tok jeg pushups, situps og rygghev. WOW!

deretter dusjet jeg, og da jeg var ferdig med det (17 min over 10) satt jeg på alarm som skulle ringe halv 11) da ryddet jeg i skapet, ryddet hele rommet (det trengtes!) redde opp sengen, syddet i vogue-bunken min (samler til nattbord.) og ryddet nattbordet samt skrivebordet. WOW!

etter det laget jeg en steike fin collage, som skulle være på collageveggen min (har en vegg med collage, tøft hæ?) bilder får dere se :-)

Når mamsen kom hjem dro vi å plukket jordbær, og var borte litt over en time.

Dæven, jeg har gjort mye! utmattet mildt sagt! for å toppe den perfekte dagen, får dere se noen himla fine bilder av Alexa Chung. husker ikke hvor jeg fant de..


6 kommentarer:

  1. Ser ut som at du har fjort mere enn meg i dag, jeg har spilt sims, titta på klær/sko på nettet og lest blogger for det meste :) har vært en liten tur hos en venninne også da, så har hvertfall vært utenfor døra!

    SvarSlett
  2. haha ja sånn blir det når man har ferie!

    men et godt tips: lag collager! viser men idag!

    SvarSlett
  3. sv: Jeg vet ikke helt om jeg skal fortsette å blogge, derfor jeg ikke orker å skrive noe mer eller noe i det hele tatt. :( blir litt lei av å legge ut om privatlivet og jeg er redd jeg kommer til å angre. SÅ er det noen av spørsmålene jeg egentlig ikke har lyst til å svare på, folk som spør om ting de ikke har noe med.. men føler jeg må siden jeg har sagt at det er spm-runde, så derfor bare utsetter jeg det

    SvarSlett
  4. Å! ikke slutt å blogge! jeg kjønner deg godt, men.. bare ikke svar på spørsmål du ikke vil svare på, så går det no bra, men du får abslolutt velge selv!

    håper du fortsetter å lese bloggen min! :-)

    SvarSlett
  5. Jeg fortsetter med det, har deg på Bloglovin' så får med alle nye innlegg :D

    SvarSlett
  6. å! så utroig koselig! bare si ifra om det er noe mer du vil at jeg skal skrive om, eller noe du vil at jeg skal slutte å skrive om :-)
    alt for leserne!

    SvarSlett