onsdag 12. mai 2010

BACK IN BLACK

Bloggpause over for now. Oh, det var digg. Å ikke tenke på å måtte ta bilder/finne inspo hver dag, og få dårlig samvittighet de dagene man ikke gjorde det.
Vell, bloggpausen var vell egentlig litt sånn; Linn, hold deg unna Mac-en før mattetentamen! hahah. I was doing homework but ended up at facebook. Oh, so true.
I løpet av pausen har jeg.. skal vi se, hatt tidenes dårligste engelsktentamen, og jeg er FLAU over at den er lagret på MIN mac ved MITT navn, hatt en mattetentamen jeg ikke husker halvparten av, (resultatet kan sammenlignes med fossefall i høyfjells-Norge. Rett ned, oh yes..), blitt konfirmert(feit og rik ja), vært syk 3/4 av skoledagene etter konfirmasjonen, bestillt og fått verdens kuleste Ipod med verdens kuleste gravering (wanna see? ) OOog planlagt 17.mais-feiring med følket. PuH.

I morgen skal jeg til mine søte besteforeldre i Skåne over helgen : ) Det blir koos. Heldigvis har jeg som resten av norges befolkning fri til vår kjære nasjonaldag. Fancy.
Nå planlegger jeg å sove. Hærre, hva gjør jeg oppe så sent når jeg skal opp...skal vi seee, shit. halv 8.

Jepp, vi snakkes i grannlandet!



Min er kulere. Basta. ^^

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar