mandag 17. mai 2010

back to work

hei folks! : )
17.mai 2010 unnagjort, jeg har hatt det kjempekos! Grilling ved stranda er en slager<3
Det er ganske så sent merket jeg, men jeg har hodepine og greier ikke sove. Derfor sitter jeg og skrive min prosjektoppgave i mat og helsen om kreft. Jeg var steinsikker på at den skulle leveres fredag uke 21, men jeg fikk vite IDAG at den skal leveres fredag uke 20, alltså nå på fredag. FAIL. Jeg har ikke startet, og jeg har norsktentamen onsdag, avsluttende franskprøve torsdag og innlevering av oppgaven fredag. "Hi there life, I didn´t see you behind all that school!" og "Kan ikke, skal på trening, Sory!" er livet mitt i et nøtteskall. Facebookgrupper in my <3. Mhm.
Som dere ser har jeg endel å gjøre nå til uken, men jeg må få presset inn noen innlegg fordi jeg reiser sørover på fredag for å spille cup. Apropos trening liksom. hah.

Håper dere har hatt en fin dag, og at uken som kommer blir super!
I mellomtiden får dere ukens inspo, en fin blanding.: )
Enjoy!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar