fredag 28. mai 2010

Project Viking

hey ho!
Vell hjemme fra tur, jeg lever! Dæven. Fra tirsdag til fredag har jeg syklet 12(!!) mil, jeg har klatret en vegg på 12 meter, for så å rapelere ned, jeg har padlet kano uten å kantre(credz), jeg har grillet pølser og marsmellows, jeg har sunget meg hes hver kveld fordi H tok med seg gitar, og det ble allsang rundt bålet. Idyll<3 På slike turer snakker man med folk man aldri før har snakket med, så utrolig kos! "Et ansikt uten fregner er som en himmel uten stjerner!" er ukens, kansje årets beste sitat, rett fra levra til O, som har ansiktet fullt av fregner. me likey.

Se bort ifra alt det koselige, 12 mil er veeeldig langt, og det var altså bakker rett opp, fra 0 meter over havet til 600 meter over havet. hello beinmuskler!: )
Så etter 4 dager i telt, uten speil, dusj, do og sminke, kan vi nå konstatere at Linn er en ekte barsking, nermere viking ville jeg vell sagt. ; )

i´m alive babycakes! I´m alive!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar