søndag 16. mai 2010

FÆST ME OSS!

Hei søtinger! Fler som er oppe nå? : )
Sitter og hører på musikk mens jeg planlegger 17.Mai-firande, føles bra.
Snart er det jammenmeg 17.Mai igjen, tiden går så fort! Husker da jeg var liten og sto opp klokken 6 for å gå i tog, se på kronprinsparret, potet-løp, kroneis, grillmat, bunad osv. Masse som hører dagen til.
Når jeg tenker meg om så er det akkuratt 1 år siden Aleksander Rybak vant Melodi Grand Prix, og helvetet var løs. Jeg satt faktisk oppe hele natten og så Norge dumme seg ut foran hele verden. Priceless. Husker jeg bruke "Farytale" som alarm en stund, bare fordi det var den eneste sangen som fikk meg til å hoppe ut av sengen(i ren sjokk selvfølgelig.) jeg måtte slutte med det etter en stund, for det hele endte med at jeg skrudde av alarmen så fort de første skrikende fiolintonene spilte rett ved øret mitt. Bad idea.

I fjor var det i allefall fint vær den 17. Russen spilte Rybak på høyeste nivå, bassen til tusen. Egentlig var det litt stemning i byen. Merkelig nok ;) Selvom det mest sannsynlig kommer til å regne i morgen, skal jeg proppe i meg en del is, pølser, godteri og brus. Det hører med dagen det. Kjolen henger ferdigstrøket og ren i skapet, nylonstrømper er kjøpt inn. Jeg vet at både kjole og strømper kommer til å måtte byttes ut med jeans og hood, menmen. Man kan håpe.
Jeg og Y tenkte faktisk å bade i morgen, jeg vet, vi er gale. ser du 2 druknede unger midt på oslo-fjorden er det oss. Setter pris på hjelp i såfall.


Nei, nok prat, nå skal jeg sove :)


Igjen, kos dere masse på nasjonaldagen, spis is, pølser og kake som om det var konkuranse (I´m gonna), og har dere sol; Sitt ute! Ingenting slår uteserveringene den 17. Put your shades on, and parteey! Jæddæ.

Natta.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar