tirsdag 2. juni 2009

ÅÅ!

Lenge har vi hatt et nært forhold. Vi møttes hver eneste dag, og diskuterte og hadde det gøy. Noen ganger passet det ikke, men samma de tenkte jeg! Vi tar det i morgen! Noen ganger ville du ikke. Jeg ble lei meg, men vi var jo så gode venner, så jeg gadd ikke gjøre noe. Men nå, idag skjedde det igjen. Du brukte meg! Jeg har brukt så mye tid hos deg, og du sa det var greit, men nå idag tok du bort alle minnene og det nye. Hvorfor måtte du? Det var ikke nødvendig å såre meg på den måten. Du kunne sagt ifra, pent, og så kunne vi løst det smertefritt. Men neida. Ikke i det hele tatt.
Vet du hva?
Blogspot, du er ikke min venn lenger!


Er det virkelig mulig! Ingen ting vil lastes opp til blogger, printern funker ikke, og ca halve bloggen er borte! Gone! Hva i ...
Skikkelig deppa nå! ÅÅhhHH! Hvorfor måå det være sånn?

Hvis det ikke fikses RASKT, sender jeg mail til Blogspot og ber dem ordne opp! Jeg er lei!

Nå tar jeg en tidlig kveld. Im down


XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar