onsdag 24. juni 2009

Verdens vakreste

jeg tror ikke alle er enige om hvem som er verdens vakreste. De fleste syns jo de som ser ut som de vil se ut er vakre, andre de med størsts pupper. Angelina Jolie har blitt kåret mange ganger, men jeg tror det er mange som ser på sexy og pen som det samme. Selv syns jeg ikke Jolie er noe pen, fordi jeg synes hun er for kunstig og tilgjort. Christina Appelgate har nylig blitt kåret, meningene er splittet der også. ja, hun er pen, men verdens peneste? Neppe. De fleste unge i dag synes Kate Moss er den vakreste. Adriana Lima er også populær. Men nei, de scorer ikke flut hos meg.
hverken Lima, Kurkova, Kerr eller werbovy kan måle seg med min topp.


Giselle Bundchen. verdens vakreste. I f;lge meg. Hun har former, ikke s[ altfor tynn, nyydelig h[r, og FREGNER! jeg elsker fregner, og jo fler jo bedre. Nyydelig er hun.

1 kommentar: