tirsdag 2. juni 2009

I smminkepungen til Cloe Sevigny

DIOR DiorShow Mascara

- Jeg elsker mye mye vipper, og denne er den beste mascaraen. jeg kan ha den på uten at den tørker ut øyenvippene mine.

MAC Cream Colour Base i Premeditated

- Denne kremskyggen er veldig pigmentert og gir masse farge, så bare litt holder i massevis. I tillegg er min erfaring at de fleste menn liker ikke når jenter har på mye sminke.

KIEHL’S Dermatologist Solutions Skin Care

- Jeg har nylig begynt å ta mikrodermabrasjon på Mamie’s Spa i New York, som gir glød til huden og minsker porene. Denne masken fra Kiehl’s gir samme effekt hjemme.

SMITH’S Rosebud Salve

- Denne salven og en liten hårbørste har jeg alltid med meg uansett hvor jeg drar.

ESTÉE LAUDER Tom Ford Collection compact powder

Dette pudderet er fra Tom Fords kolleksjon for Estée Lauder som kom for noen år siden.

CHLOÉ Eau de Parfum

Chloë Sevigny er Chloés ansikt utad, så det er ikke så rart at også hun har falt for denne populære duften.

Noen som er happy nå eller? Cloe er jo nydelig, så bra å få noen tips:-)




Kilde: www.minmote.no


XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar