søndag 21. juni 2009

HOW!? WHY!?

Ja, da har jeg jo begynnt å få noen lesere da! Christina vet jeg er innom en gang i blandt, Anne Marthe er jo champ på å kommentere, og noen lesere som komenterer innimellom. Det er jo supert! Blir skikkelig happy hver gang, og noen ganger tenker jeg på de store bloggerne som Ulrikke eller Ida wullf. Det må jo være litt kjedelig med så mane komentarer at du blir sur når du ikke får noen komentarer? misforstå meg rett, det må jo vvære gøy med mange lesere, men like vel!

jeg syns det er koselig med intime, små koselige blogger, der leserne leser og komenterer fordi de vil, og ikke fordi det er en kjent blogg.

Da lurer jeg bare: Hvordan i huleste heiteste har dere kommet dere inn på bloggen min?
Hva syns dere er gøy å lese? Er det noe dere savner?


Koselig hvis dere er innom og svarer på dette! ha en fin sommer!

XOXO

2 kommentarer:

  1. Koselig at du nevner meg i blogginnlegget :D
    Jeg husker faktisk ikke hvordan jeg fant bloggen din!

    SvarSlett
  2. Ni, sånn kan det gå. Håper du leser bloggen og liker den!

    SvarSlett