mandag 1. juni 2009

JUUUNI FOR TUSAN!

Åhh nå er det endelig Juni! skikkelig sommer vettu! Elsker det! sitter ute i bikini og soler meg, har til og med fått skille! wehoo! Det væste med sommeren er at jeg aldri har noe å ha på meg, fordi jeg har vokst ifra det jeg hadde i fjord. :-(
Får ta meg en skikkelig shopping snart med jumpsuit, sorts, topper, tunikaer, kjoler m.m Æ GLÆR MÆ!
Ellers starter ikke skolen før i morgen, så jeg skal få kost meg skikkelig ute nå! NAJS

ok, jeg er veldig sen, men Estee Lauder sin sommerkolleksjon har kommet i butikk, og øyenskyggepaletten er myye finere irl!
Får ta en titt på det.

Hva skal dere i sommer søtinger? skal mest være hjemme og kose meg, men det blir en tur til stavern,bergen, Tvedestrand/sørlandet med en venninne og muuligens en tur til Skiiiaune (skåne for dere som ikke kan dialekta der:-D )
Har planer om å lage ferdig collage-veggen min i sommer også, så det blir bra. (bilder kommer)
Brun skal jeg bli og!

Håper dere kooser dere i sommer-Norge!

XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar