søndag 31. mai 2009

PLAYLIST

Tenkte å legge ut playlisten min jeg hører på i sommer!:-)

Summer of 69-bryan Adams (vet, uorginalt, mrn sangen er jo SOMMER!)
Because the nigth-patty Smith
I like you so much better when youre naked-Ida Maria
Im yours-Jason mraz (veldig uorginalt #2)
House of the rising sun-Hvem sang den da?...
Children of the revolution-T-Rex
Sympathy for the devil-Rolling Stones
I cant get no satisfaction-Rolling Stones
The times there a chanching_Bob Dylan
Hurricane-Bob Dylan
Mr. Tambourine Man-Bob Dylan
Viva la vida-Coldplay
Like a rolling stone-Bob dylan
1234-Feist
Poison-Alice Cooper
Refugee-Tom Petty/patti Smith
Youre the voice-John Farnham(har fått dilla på den etter det store korslaget. Haha)

merker at sangene jeg hører på ikke er typiske sommersanger, men sanger som gjør meg glad og energisk. mange av de minner meg om forige sommer, Norwegian Wood etc.
Ellers hører jeg på diverse Duffy og John Legend.

Hører du på noen av disse sangene/artistene?


XOXO

2 kommentarer: