søndag 17. mai 2009

FÆST ME OSS!

Hallojsen! Håpert dere har en suuper 17.Mai, det har jeg! Har akkuratt kommet inn døra, fra barneskolen:-) Det er sånne leker der, så jeg og noen venner har vært der å spilt bord-fotball-ting. Gøy! Før det var jeg en tur i byen med mamma, pappa og litt bror. Spiste Brownies, drakk solo, spiste is, og så på toget og russen som spilte "fairytale" for full guffe. Fint vær er det jo her i hovedstaden, så jeg skal IKKE klage!

Hittil har jeg bare spist 2 is, men mer blir det! Sitter faktisk å spiser på en kjærlighet jeg fikk på barne-lekene. :-D Grilling blir det senere i kveld, med masse god mat å stappe magen med. Æ GLÆR MÆ!

Er det 17. Mai, så er det 17.Mai, og jeg har fått en russelåt på hjernen.


Outfit får dere se senere, gidder ikke sitte inne å sture. Så kos dere masse, fest, dans og ha det GØY! Det skal i allefall jeg!



SJÅAS!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar