lørdag 30. mai 2009

TRIBUTE TO YOU CHRISSA!

Lenge ville jeg begynne å blogge. Men jeg var jo litt usikker. Skulle jeg? Skulle jeg droppe det? lenge tenkte jeg på å droppe det til jeg snakket med Christina. jeg har lest bloggen hennes siden mai 08, og har elsket henne siden. Jeg beundret henne. beundret garderoben, selvsikkertheten,smilet og ironien. Da hun sa til meg at jeg burde begynne å blogge tenkte jeg: Hm.. Jo søren klype det gjør jeg! Så gjorde jeg det en gang i Mars, og har gjort det siden.
Jeg elsker det. jeg legger ned ca. en time hver dag, og resultatet er: et innlegg jeg har lagt sjela mi i, og hva får jeg fra dere? Jo, Christina legger igjen en koselig kommentar, og plutselig er dagen min! Hun er champ, og alltid koselig! Hun fikk meg til å høre på Mr. John (jaja.. John Legend) og har gitt meg MYE inspirasjon på det året jeg har fulgt henne. Jeg har fått tips, bedre selvtillit, jeg har til og med vunnet i julekalenderen hennes! WOW.
Hun er den koselige jenta med den sprø fantasien, og pågangsmot til tusen. Hun er pen og GENIAL! Elsker at hun er seg selv 110%! Det er alltid hun som kommenterer på bloggen, og det er alltid HUN som får meg til å ville fortsette. Hva skulle jeg gjort uten deg Christina?


Se hvor nydelig hun er! (synd hun hadde på seg solbriller.. Så fikk dere ikke sett glimtet i øyet. Kule briller though.)


www.christinafraas.com


XOXO

2 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅÅÅÅH!


    NÅ ble jeg glad! Tuuuuusen takk Linn :) Du er så søt!

    SvarSlett
  2. bare hyggelig Christina! det fortjente du!

    SvarSlett