onsdag 20. mai 2009

SEE YOU LATER ALIGATOR

Kommer ikke til å blogge i helga(torsdag-man) siden jeg skal til Roskilde med laget! Blir suupert, skal bo på hotell, og kjøre luksusbuss<3 Blir kjempekoselig med jentene, og bra vi skal trene; cup=skyhøyt sukker/fett inntak.
10 timer tar det jo å dra dit da, men Bob-ern (javel da, Bob Dylan) er med meg!:-D

Mandag er det prøve, noe jeg ikke har forberedt meg til siden jeg hadde tentamen på tirsdag, og tirsdag er det engelsktentamen. Det vil si zero blogging. Litt kjipt egentlig...

Oj, nå kom jeg på at jeg har en norsktentamen å forberede meg til på onsdag, så da blir det ikke noe blogging da heller...
Torsdag=kjøpe gave til mamma, Fredag=mammas bursdag:-)


Da får vi si hade bra, vi ses snart, MASSE Roskilde-bilder skal vises!


Og vet dere?? DET ER DEILIG Å VÆRE NORSK I DANMARK:-D

1 kommentar: