mandag 4. mai 2009

LA OSS TA EN HÅRPRAT

har lenge tenkt på å klippe meg, pga. mine lange LC lokker som er utrolig slitte i tuppene. har jo selvfølgelig ikke fått rævva i gir og gjort det, fordi jeg er så usikker! Klipper jeg det nå vil det bli kortere, og jeg har spart til langt hår leenge! har enda ikke optimal lengde, men det vokser jo ikke hvis jeg ikke klipper det! I det siste har jeg kommet på tanken på å klippe kort, sånn lang-bob ish. Men hallo! Jeg har tynt hår, og det kommer ikke til å se noe bra ut! Uff, det kommer til å ende opp som alle de andre gangene jeg har vært hos frisøren: bare stussing i tuppene, og utrolig ufornøyd siden jeg ikke klippa frisyre... Men like vel vil jeg ha langt hår! ÅÅÅÅÅ!, hva skal jeg gjøre?! Post linker hvis dere har sett noen kule frisyrer, eller skriv hvor du har sett de.

foresten: Har dere en good sjampo og balsam å anbefale? jeg har litt slitt hår, tynt er det, og jeg er redd for at det blir fort slitt. Skriik ut hvis dere vet:-)

så foresten denne frisyren på Anja Søvik sin blogg (preparaded.blogg.no??) Syns hun er steintøff! Hun kler det utrolig bra, og jeg eelsker frisyren! Ahh, noen jenter er litt tøffere enn meg når det kommer til frisyre-valg:-)


KISSES!
/LINN




PS! vet noen av dere hvorfor skriften over bildet ble sånn?? Jajaja...

2 kommentarer:

  1. Da er vi to! Er superlei håret mitt, men tør jo ikke gjøre noe fancy med det heller -.-

    SvarSlett
  2. bra det ikke bare er meg som har denne "alvorlige sykdommen"! HAHA:-)

    SvarSlett