tirsdag 26. mai 2009

Sånn blir du brun og fin!






Først må jeg si at dette ikke er noen form for reklame, produkter jeg viser er testet av meg, eller av andre, og fått god kritikk. Bildene er tilfeldig googlet.


1-solpudder er en genial oppfinnelse! påfør på kinnbena, pannen, neseryggen og haken.(der solen naturlig ville truffet ansiktet) Vet det er mange som liker isadora sitt solpudder. Selv har jeg et solpudder på en kost-sak som på bildet, men jeg husker ikke hvor den er kjøpt.

2-etter solpudder så tar du på en aprikosfarget blush i eplekindene, og sveper kosten litt oppover mot kinnbena,(husk at det kun skal anes, og ikke synes!)

3-så en tynn strek brun liquid eyeliner. Mange synes isadora sin er bra. Jeg har ikke prøvd den. Mascara trengs ikke.

4-velg en aprikos/korall farget lipgloss. jeg vet VS har fine. ha mest gloss midt på leppene; det fremhever dem, og de virker større






photos: google.com

XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar