onsdag 27. mai 2009

tjas, mas og annet fjas

har fått trent i dag og greier, og sett champions league. Man U tapte!:-O er det mulig?? Hva har skjedd Rooney?! vet dere, ingen er så hardbarka Man U fan som meg og my family. Naboene tror sikkert vi har blitt skutt 5 ganger i løpet av kvelden...(Uff da, vi som har nye naboer og greier!)

I morra er det norsk-tentamen! Gruer meg! Skal slå fjordårets karakter! Fikk 4+ da, noe jeg ikke er sånn veldig fornøyd med... Tema er frihet, og jeg skal skrive DEN artikkelen, så lærern får tårer i øya, og gir meg 6!

Ellers har jeg hatt fri på skolen idag, for å arbeide med arkitektur-prosjekt. jobba bra, så skal jeg forberede meg på århundrets foredrag! WEEHOO! Drukket x antall kopper med Caffe Macciatto og caffe Chocolate i løpet av den tida...:-D




Foresten: sjekk ut hu her: Sofie har en knallgod stil, og lesser bloggen med inspo! +poeng for at hun er svenske. høhø

www.fashiongirl.feber.se





XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar