tirsdag 22. juni 2010

Take me to the beach, wearing this:

Akkuratt nå er jeg egentlig kjempetrøtt, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke sover. Har sittet oppe hele kvelden og sett på NCIS og Pasific Blue, nostalgi! Åh, kjenner jeg er litt forelsket i herrepolitiet i Pacific blue, taha.

I morgen har jeg planer om å sykle ned til brygga, sløve der i noen timer, uten beskymringer, plaske med bena i vannet, drikke kald cola, og se vannet som glitrer i solskinnet. Mens jeg har på meg dette:



Hva skal dere i morgen cutebombs?

2 kommentarer:

  1. I morgen blir egentlig i dag, så skriver hva jeg skal i dag. Har nettopp vært på skolen, siste skoledag! Etterpå skal vi ha grilling her med naboene, så jeg skal nok lage litt mat og bake noen kaker før det.. :-)

    SvarSlett
  2. å, så koselig! Endelig ferie!:-)

    SvarSlett