tirsdag 29. juni 2010

TRAVEL

Startet dagen med å dra til byen for å kjøpe inn det siste nødvendige før jeg drar imorgen. Dere vet; tørrshampoo, antibac, bikini, flipflopper, strandveske osv. Nå sitter jeg å dytter oppi det jeg trenger for 2 uker i paradis, men jeg skjønner at ikke kofferten min rommer alt jeg vil ha med meg. Hm, jeg får pakke lett, og kjøpe med meg kjoler i afrikanske stoffer med hjem. Sounds like a nice plan. I dette sekund går kofferten fint å lukke, men jeg har enda ikke pakket ned sko og toalettsaker, shit.
jaja, dere får ønske meg lykke til med pakkingen, så håper jeg at jeg får skvist inn et innlegg til idag, jeg har nemlig noe svææært kult å vise dere. Shallabais så lenge!

1 kommentar:

  1. Skal pakke etterpå jeg også, tror ikke det blir så lett å få plass til alt jeg vil ha med. Det er så vanskelig å velge ut ting som ikke skal få bli med .. :-(

    SvarSlett