tirsdag 24. november 2009

24.11.09

Idag er det en mnd. til jul, en mnd. til alle gavene er pakket opp, maten er spist, godteriet står fremme på bordet og latteren sitter løst. JEG ELSKER JULEN! Alt det fine, koselige,hyggelige,kalde,lukten,smaken, åh! JUL JUL JUL!
En ting som jeg syns er helt forferdelig er barn som opplever at foreldre eller omsorgspersoner drikker seg fulle i jula. Jeg syns så synd på dem! At du ikke kan stole på de du SKAL kunne stole på, og være redd for noen du skal elske!? Tenk dere det! Jeg håper virkelig ikke noen av dere opplever noe sånt!

Jeg har enda ikke begynt å bake pepperkaker, ganske nifst med tanke på at det er 5(!!!) dager til 1.søndag i advent.:O jaja, det löser sig.

foresten, jeg er blitt avhengig av KENT og Taylor swift.

"But she wears short skirts, I wear t-shirts
She's cheer captain and I'm on the bleachers
Dreaming bout the day when you'll wake up and find
That what you're lookin for has been here the whole time

If you could see that I'm the one who understands you
Been here all along so why can't you see?
You belong with me
You belong with me"

you belong with me-Taylor Swift.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar