fredag 6. november 2009

BLOGGANBEFALING: squad.blogg.no

tenkte å skrive om en blogg som gir meg MYYE inspirasjon, både via bilder, tekst og linker. Mange av bildene på bloggen min er lånt fra hennes blogg, håper dere har stukket innom henne når jeg har skrevet henne som kilde.:) Jeg liker veldig godt at hun blander billig og dyrt, hun viser at gina tricot har mye fint å by på også:)
Hun har fantastiske bilder, en fantastisk stil og hun skriver på en måte så man skjønner at beina er godt plantet på jorda. Veldig bra!

Liker også veldig godt den bloggen hun har der hun bare skriver, mye bra filosofi, og jeg liker at hun skiller fashion og sine egne tanker.

Det jeg liker aller best er moodboardene/collagene hennes med klær/sminke, nye ideer til hvordan å sette sammen et antrekk!!



Alt i alt, en super bilde/fashion/inspo-blogg som dere absolutt bør sjekke ut!

www.squad.blogg.no

2 kommentarer: