søndag 22. november 2009

EN ALVORSPRAT

Alltså. det er noe jeg vil ta opp med dere. Dette er en ting som er litt treigt å ta opp, fordi jeg mener at folk skal komentere når de har noe å si. MEN, i det siste, er det INGEN av mine søte lesere som har komentert. Husker i sommer, da jeg fikk 7 kommentarer hyver eneste dag. hvor er det blitt av dere? leser dere fortsatt bloggen? Er det jeg som skriver kjedelig og legger ut kjedelige bilder? Er det dere som er blitt kjedelige? Eller har dere sluttet å like mine kjedelige innlegg med kjedelige bilder? ikke vet jeg, men dere vet, og derfor spør jeg dere:

Hvorfor komenterer ikke DU?


vakre Siri, en av mine favorittmodeller. Mamma (som heter Siri) sa: Det er ikke rart hun er pen, hun er oppkallt etter meg! Haha, Mamma asså XD

6 kommentarer:

  1. Fordi jeg er treg.. og aldri leser blogger, tragisk nok.

    Øffør er ikke du medlem av DB?! :D

    Også burde du fjerne sånn bokstavverifisering, det er tuuungvint for oss late menneskene.

    SvarSlett
  2. Litt fordi du lover å legge ut outfit-bilder og bilder fra nye kjøp osv, men du gjør det aldri :)

    SvarSlett
  3. HC: grunnen til at jg ikke er medlem, er at jeg fortsatt bruker noen produkter testet på dyr.. jeg vet det er shame... men kansje jeg blir det en dag?:D

    Anne Marthe: Jeg vet jeg ikke har lagt ut outfitbilder og nyekjøp-bilder, men kameraet mitt er destroyed.. men vet dere hva?

    IDAG kommer outfiten fra festen:D happy?

    SvarSlett
  4. Det gjør jeg også... mange av bloggerne som gjør det, men det er jo mest for å bruke dem opp isteden for å kaste dem :) Er å kjøpe nye produkter som er testet som gjelder.

    SvarSlett