mandag 23. november 2009

GAL AV LENGSEL, GAL AV Å SAVNE DEG

Den siste uken har jeg vært opptatt med lekser, prøver og sykdom, men nå er ikke nesa tett lenger, bøkene ligger ikke i stabler på pulten og kalenderen er ikke full av prøver:) godt. Ser dere lookbook-gadgeten min? En moteblogg måå da ha en sånn? more inspiration to you, more happy readers to me.:D
I løpet av arbeidsuken min har kameraet mitt blitt ødelagt, og det betyr at det er veldig vanskelig for meg å ta outfitbilder(er ikke heøt vant med speilrefleks enda..). Derfor får dere bare enkeltbilder av hva jeg hadde på meg på fest:)


Teit at kjolen ser så stusselig ut der den henger. Den er ettersittende og dyp rygg:) og en fiin blåfarge. Jeg som aldri bruker farger:) fra H&M
Og alle armbåndene jeg prydet armene mine med:D Alle er laget av meg unntatt det flettede skinn, og det med nagler.

What ya think?

3 kommentarer:

  1. takk for komplimentet, men jeg lager ikke headere til folk av den enkle grunn at jeg ikke har tid eller inspirasjon!

    SvarSlett
  2. Har du kjøpt perlene på panduro? Kjente igjen noen av de. Har lagt slike smykker selv før :) Veldig gøy egentlig. Fine kjole!!

    SvarSlett
  3. perlene er kjøpt på de fleste steder der man får tak i perler:) hehe.
    bla. panduro og perlekjeden i sandvika:)

    SvarSlett