fredag 20. november 2009

THANK GOOD ITS FRIDAY!

OH, endelig fredag! Idag har jeg hatt en matteprøve der jeg ikke kunne noe, fikk læreren til å banne over hvor god browniesen min var, og sett bare bea med LÆRERNE, og møtt opp på skolen kl.4 fordi noen hadde tatt 2 par joggesko fra meg. Oh, holy day.

dere da? Har dere hørt at Oprah skal legge opp? førsteinntrykket mitt var: Oh shit, gikk jeg glipp av siste show? etterfulgt av: oh no, jammen, jeg skulle jo bli den neste Oprah? Hva syns dere?

Og såå, jeg er jo så flink til å endre tema, og selvfølgelig skal jeg ikke slutte med det:
Kjøpte dere noe fra Jimmy Choo collectionen?
Jeg ville såå gjerne har sandalene med spikes, men neida.. "error ecurred"-I hate u. brenn.
hva fikk dere tak i?

ha en fin helg! så snakkes vi imorgen!

dere aner virkelig ikke hvor mange ganger jeg har fått høre at jeg ligner på mary-kate. sånn serr.
jeg fikk høre det av 3 random personer da jeg startet på ungdomsskolen, av designeren av merket who knew?, på workshopen, og maange andre! dæven!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar