mandag 14. desember 2009

åh, det er så fint ute nå, DET SNØR! I det siste har jeg ergret meg over været; halvkaldt(fantastisk begrep made by me når det er ca. 3 grader ute) overskyet og grått. Teit.
Men NÅ, nå snør det, nå er det kaldt, nå er det koselig, nå er det hvitt, n er det snart jul nå er det;...tentamen. Uff ja, mattetentamen i morgen. Æsj, det liker jeg ikke. matte og Linn er ikke bestevenner. Utrolig nok har jeg greid å få en 5er i matte alle år. WOW.
Men mattetentamen er stressende, og tidskrevende og ladida. mr. Mac(min fine macbook) får ikke følge med i morgen. skriveark FTW. not.
Men altså: hvor ille kan det være; det går fint. come on.


Ok, nok tull. See så fint man kan kle seg når det er snøøø:D


fine, deilige cardiganer og store skjærf. HM, skal jeg farge håret mørkt?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar