onsdag 23. desember 2009

night before christmas

herregud, det er 23 desember idag, julaften I MORGEEEEEN! Jeg kan ikke tro at "julestria" har gått såå fort!? Hva.. har jeg holdt på med? Jaja, Julaften er i alle fall i morgen, og alle gavene er i hus, alle er pakket inn og lagt under treet. I år har jeg brukt en del tid og penger på gavene deres venner og familie, og ikke minst har jeg lagt kjærlighet i alle gavene. Så nå håper jeg dere blir fornøyde:)
Husker da jeg var yngre at når mamma la alle gavene under treet og når jeg og broren min så litt forsiktig bort på dem for å gjette hva de inneholdt. åh, gode tider.

I år ønsker jeg meg en jul full av kjærlighet, god mat og familie. Selvfølgelig gleder jeg meg til gavene også, jeg ønsker meg en tynn krølltang og diverse gavekort:)

Også gleder jeg meg til å åpne denne. Håper den inneholder en skrubb, en vippetang og en ring. Men jeg vet jo aldri. hehe.

( ja, den er fra meg selv. jeg er tragisk:) )

Nå ønsker jeg dere en GOD JUL, og håper at jeg kansje får blogget litt i morgen:) hihi, jaa jeg er lat:)

GOD JUL TIL ALLE MINE KJÆRE LESERE! HÅPER DERE FÅR EN SUPER DAG! : D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar