mandag 21. desember 2009

How to wear: the LBD

Menge spør meg om hva jeg skal ha på meg på julaften, og hvordan man kan style diverse kjoler på best mulig måte. Så nå har jeg prøvd å hjelpe dere litt:
Er du usikker, velg noe sort. Den lille sorte er alltid rett og du finner den i alle fasonger. lang og kort.
Selv har jeg valgt en tettsittende, kort kjole med skulderputer og paljetter på skuldrene. Lekker.
Jeg vil style den som dere ser med enten gull eller sølv.


Jeg har brukt ballerinasko til en a antrekkene, og det er fordi jeg mener at det finns minst like mange kule flate sko som høye.
Så få inspirasjon fra dette, bruk enkle farger, og hvis du har en one-shoulder dress, ikke bruk et halsskjede. bruk heller store øredobber.
Tada.

Lurer dere på noe? Spør om hva som helst:)

(hva syns dere om disse "hjelpe-polyvorene"? Bra eller dårlig?)

2 kommentarer: