torsdag 3. desember 2009

vivre l´amour le plus long

Life is a highway, I wanna ride it all night long...

Hehe, ja, den sangen er så.. minner! den minner meg om Desember-natt i fjord da hele skolen er i idrettshallen et helt døgn. Hihi, jeg og en veninne gikk rundt og sang på den hele tiden kl. 4 på natten:D

Jaja, det der var litt ladida, menmen.
Idag er jeg glaad, aner ikke hvorfor, men jeg vil ut og reise, langt,langt bort, der det er palmer, azurblått vann og kritthvis, varm sand.. Ahh, Mauritius.. Jeg vil farge håret mørkt, jeg vil daanse, jeg vil le... ååååå:D

jeg fikk dette på mail istad. Muligens årsaken:
EVERY 60 SECONDS YOU SPEND MAD, CRYING OR ANGRY, YOU LOOS 1 MINUTE OF HAPINESS, YOU´ LL NEVER GET BACK.


Jeg blir så GLAD av dette bildet!

nei, nå skal jeg på trening:)
Tjena!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar