onsdag 16. desember 2009

Ahh, its jack and jil

Husker dere dette bildet med alle beina på? Jeg blogget om dt i sommer, der jeg sa at hun med de brune beina hadde en eksemplarisk outfit.(det man ser av den da). Jeg har siden det lett som en gal etter å finne hele outfiten, og her dere; ho´s the champ?! elsker,elsker,elsker outfiten:) det er den mørke jenta jeg snakker om, hvis dere er helt i ørska.


hva syns dere? hot or not?

i morgen har jeg min siste tentamen, engelsk, tror det blir utrolig vanskelig, men jeg skal få en bra karakter(det vil si 5-6 ehehe)
Hvordan har dere det for tida? later dere med tidlig vinterferie på mallorca eller er sitter hjemme halvsyke etter influensavaksinen?

foresten, dere har spurt etter outfits, ehe, de siste dagene har jeg knallat rundt i hoodie og velourbukser. tentamenstid vet dere. ehe.

Og, foresten, møtte june på lørdag! (junechantal.blogspot.com) Verdens søteste, uten tvil! Hvis dere er på sandvika storsenter, stikk innom Stockflets, og hils på June. Da blir hun glaad!:)



hohoho, der fikk jeg bilder, svada ooog reklame i et og samme innlegg. HELL YEA.
snæiks!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar