fredag 11. desember 2009

fredagskveld by linn

heisann cupcakes!
endelig er fredagen her! wee! etter en stressende uke med tentamen og svinesprøyte og det ene og det andre, er det nå ofisielt helg!
Ok, netse uke blir PAIN, mattetent tirsdag, netfagprøve onsdag, engelsktent torsdag..PUH!
MEEN, fredag er det kirken(bedre enn skole iaf), lørdag FRI og søndag til mandag desembernatt! fy flate, cant waait!
hele skolen "overnatter" i hallen! hihi, aner ikke hvor mange vi iriterte med "life is a highway", T, meen, vi hadde det gøøy!

jaja, vet dere? jeg har funnet 1 blogg jeg liker på topplisten. 1. jeg likte Vanillascented, men hun er desverre ikke på topplisten lengre..
Jeg syns topplisten(blogg.no)i hovedsak består av barbier som vil ha puppene sine på internett og småbarnsmødre. No offence (NEI, det gjelder ikke alle)
Jeg leste en ganske bra ting på en blogg: Det er ikke bloggerne som gjør bloggen populær, det er leserne.
Likevell syns jeg det burde vært andre som var på topplisten.hehe. enig?

Jaja, til poenget:
livingdoll.blogg.no! herregud, hun har bra stil hun. helt meg. åhh! også synger hun opera. : D




(også har hun verdens fineste vesker. og sko. true story)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar